Bättre sent än aldrig

Härmed tänker jag nu göra mitt andra blogginlägg för dagen och lägga upp lite bilder från påsken. Haha, fick ett ångestmess från jäffi idag, hon hade för första gången på månader inget att göra, ingen stress liksom. Jag kan se framför mig hur hon sitter i sin säng och gungar apatiskt och händerna är uppdragna undr haken/framför ansiktet. Ja, Jennifer fårtår m´nog åtminstone vad jag menar ;)

Gjorde just någonting oerhört svårt för mig, jag jag lade ut en annons i hopp om att någon skulle vilja köpa de allra käraste jag äger: min moppe. Vilka stunder vi har haft ihop, men nu är dert dags att ta farväl.

Här kommer iaf påskbilderna:



Ebbaaa





Sen kom PERUKEN fram. Det tog ett tag innan Filiph(pa?) vågade ta den på sig, men efter att alla andra hade gjort det vågade han också det.



Och så fyllde ju Carro år! :D


Kommentarer
Postat av: jennifer

Gaaaahaahha:D men typ så var det, jag hade INGET att göra! haha:P

2010-04-18 @ 13:17:37
Postat av: jennifer

HAHAHA ja måste bara skratta lite till

2010-04-18 @ 13:18:42
Postat av: Julia

hahaha, av mitt analyserande? ;)

2010-04-18 @ 18:11:11
URL: http://hujla.blogg.se/
Postat av: jennifer

japp. fint beskrivet måste jag säga:P

2010-04-19 @ 09:13:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0