De är de små sakerna som förgyller vardagen!

Och denna vecka stod Amanda för det, inte särskilt förvånade. Åh, sånt är så , och jag blir så glad :D Så tack Amanda för att du förgyller allas vår vardag! :D

Dagen började med ett bodycombatpass på träningsverket, vilken underbar start på dagen!
Skrev mitt musikteoriprov idag, hehe. Gick inte bra, alls. Men med tanke på hur mycket tid jag lagt ner på kursen så är det inte särskilt  förvånande.
Och dage avslutades hos busungar i Porsbölee.

Nu ska jag försöka gå och sova.

Nähdään!




Hihi, jag gillar denna bild på jäffi y moi. Puss!

Kommentarer
Postat av: mandaaapaaandaa!!!!!!!!!

Vad skönt att höra att man får dig på bra humör :D

DU GÖR MIG GLAAD VARJE GÅNG JAG SER DIG FÖR DÅÅ FÅR JAG ALLTID NÅGON ATT BUSA OCH SKRATTA MED :D <3<3

Tack för att jag har fått den fina äran att bli din vän! <3 :D

2010-04-22 @ 09:30:40
Postat av: jennifer

haha snygga brudar! håller med, amanda e gäälen (på ett jävligt bra sätt):P puss på er båda två:D

2010-04-25 @ 18:55:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0