femfyratretvåett LÄGGDAGS

Ett kort litet inlägf bara. För idag SKA jag gå o sova innan klockan elva, Okej, jag har 16 minuter på mig. JAg har nog inte riktigt fattat att det blivit så varmt. Det är väl iofs inte så konstigt när typ många gick med vinterjacka för typ två veckor sen. Jo, men hur det märktes att jag inte fattat var att jag inteda hade på mig, svarta ganska tjocka jens, tjocka sneakers linne och kofta, I värmebölja?!?  hur tänkte jag kan man ju undra. Eller så tänkte jag inte alls.
Imorn ska jag vara mera lättklädd. Och tjihuu vad det ska bli kul med beachrugby imorn. Bäst jag laddar upp med sömn.

Killikill i maggropen nu stänger jag dagboken!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0