Tid och motivation sökes!

Tack!

Vi står i kamp, jag gud vad vi bråkar nuförtiden. Jag och motivationen alltså. Hoho, no where to be found, och om den dyker upp bråkar vi bara.
Nåväl. Slutnojsat.

Sen jag skrev senast har det hänt massor. Men jag tänker inte tråka ut d e få som ändå orkar läsa min blogg. Men i korthet så¨kan jag väl berätta att vappen var jättelyckad ¨på¨Katjas stuga. Lodisar hela bunten vi hade jätteroligt tsm, dock tröt väl sömntimmarna, men det är väl smällar man får ta.

Dagen efter valborg, alltså första maj anlände våra spanjorer till Åland. Vi trodde för att de typ missat bussen till färjan eller något liknande men de var bara lite tröga(surprise there!)

Jag hade en tjej som heter Lourdes hos mig och det var jätteroligt att få lära känna en så fin människa som henne. Och jag hoppas verkligen att vi ska fortsätta hålla kontakten!
Man blev ganska trött under veckan må jag säga, men samtigt var det också en väldigt rolig vecka.

I övrigt har jag hunnit varit och shoppat och gjort några krogbesök.

Jag vill slutligen önska mig själv ett stort lycka till med att ta ikapp allt jag inte orkat lära mig de senaste veckorna!

Ha en bra tid tills nästa jag gång jag skriver, vilket förhoppningsvis är relativt snart.


Pöösss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0