Provperiodsfilosoferande

Ibland, eller oftast får jag de allra konstigaste funderingarna, precis innan jag ska sova. Och det inträffar alltid under just provperioden. Som om det slog slint liksom. Jag får de allra märkligaste tankarna om världsproblem och liknande. Hahah. Skrattretande. Är JAG sjuk i huvudet, på riktigt?

Men nu är ju provperioden över, ehe, så när jag slippa mitt filosoferande. Om sanningen ska fram så har jag bara skrivit två av fyra, men de verkar lösa sig ändå.

Åh, tänk så underbart det är att få träffa sina fantastiska kompisar efter en veckas feber. Jag har i princip endast umgåtts med mina föräldrar. Trevligt till en viss gräns, men sen, njaa. Man ska nog inte bo hemma livet om jag uttrycker mig så.

Nu oooork jag inga skriva mer.

Hasta luego!

Julia



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0