Vilken bergochdalbana!

Oj!

Mitt humör har verkligen varit en bergochdalbana idag. Ena stunden har varit slirig och hur rolig som helst, medan den andra har varit full av irritation(smoment)
Men det gäller att hålla humöret uppe nu för att orka med. Fast jag känner mig både psyiskt och fysiskt trött. Trött, trött och åter trött. Jag inte varit frisk en enda dag på hela hösten. Men jag sover, äter och motionerar bra.  Äh, jag blir bara mer deppad om jag tänker på det.

Jag som har så mycket roligt framför mig. Lucia. En av mina största barndomsdrömmar, att få vara med i gruppen. Och vad glad jag var när jag hörde att jag kommit med, men hur sjukt nervös medan jag väntade på det förödande telefonsamtalet. 

Nu är det dags att estudiar lite.

Hasta luego!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0